torsdag 18 augusti 2011

I like..


Jag har blivit med katt, Inte bara en utan två små snyggingar har flyttat in hos mig. Härligt med sällskap nu framöver när höstmörkret lägger sig som en våt yllefilt över nejden.

Egentligen  var det en helt annan ras jag tänkt mig från början. Har tittat ett tag på en skohornskatt som skulle få bo i hallen, men jag ämdrade mig när jag såg prislappen. Den var för exklusiv för mig. Det fick bli två kissemissar av mindre ädel ras, men så söta de också. Stillsamma och tysta. Små i maten. De bara är....

Se vad andra gillar denna torsdag

13 kommentarer:

  1. Ja, ibland kan det nog vara befogat med lite stillsammare djur som inte släpar hem sorkar...Söta var de dessutom!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina kissemissar, dom duger säkert. Huvudsaken är att dom har hjärtat på rätta stället!

    SvaraRadera
  3. Morrn.

    Så fint, inga katthår i soffan, inga
    toalettbesök. Helt perfekt.

    ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  4. Disse kan jeg like. Er allergisk mot katt, og da er disse å foretrekke. ;-)

    SvaraRadera
  5. Grattis med søte katter! De ser så snille ut, så de får du nok mye glede av :)

    SvaraRadera
  6. Dom hade gärna fått komma hit också!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Jag gillar också katter. :)
    Men min kisse gillar inte mig (för tillfället). Vi har nämligen haft hundbesök och kissen har inte vågat komma hem... :(

    SvaraRadera
  8. Kanonfina!! Slog mig att jag har en hel liten kattsamling i gömmorna. De är så enkla att vårda o mata, skilland på jyckarn de..

    Kramiz o go helg

    SvaraRadera
  9. Nej men det är väl solklart - en Dvärgschnauzer ska du ha! Finns i en bostad nära dig!

    SvaraRadera
  10. Åh, vilka underbara katter du visar. Jättefina, vill ha dom jag också:).

    SvaraRadera
  11. Cute kitty ornaments, love your photo.

    SvaraRadera
  12. Så söta så men de ser lite bedjande ut - har du missat ge dem ngt?
    :)


    Jag ska testa med bildlänkar i #3 i Torsdagstema. Man kan ju ha en utmaning/omgång med bildlänkar gratis. Just detta temat – I like – passar ju bra då, tycker jag.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.