måndag 14 februari 2011

Ruggigt värre

Kvicksilvret har hållit sig runt minus 30-strecket hela dagen och ska tydligen så göra mest hela veckan. Antingen snö eller svinkallt tydligen denna vinter.

Där flög mina intentioner att gå till jobbet, nu när ljuset börjar återvända till min del av världen. Tar mig ca 50 minuter i vardera riktningen - härlig motion
för en kontorsråtta. Det finns dock gränser! Inte under minus 20 för att det ska vara drägligt.

Hoppas bilen är på humör att starta imorgon....

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för bilen!
    Kylan biter även i Värmland, där jag har "sportlov"!

    SvaraRadera
  2. Jag tog kompledigt idag, men imorgon måste jag pallra mig iväg till jobbet.....
    Ruggigt söt mes:)

    SvaraRadera
  3. Promenader är hälsosamma men inte i den här kylan. Intentionerna finns ju kvar när kvicksilvret stigit.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.