söndag 13 september 2009

Mera kort

Det har varit födelsedagar igen. Och givetvis kortmakarverkstad. Det kanske syns att jag gillar natur- och höstfärger. Gillar "lövpapperet" från the vintage workshop - Vintage vines - Wheat. Verkar ju inte ha något med vin att göra - men fint i alla fall....

Använder datorn flitigt för att skriva texter. Önskar att jag kunde skriva lika vackert själv, men det är bara att glömma. Kan ju bli ett projekt så småningom när jag styr över min egen tid.

Idag blev det en "tag" att hänga i en bukett. Kul att göra lite olika varianter på temat.

1 kommentar:

  1. Å så fint, stilrent och enkelt!!!
    Tack för att du besökt min blogg. kom snart tillbaka!
    Njut av norrland åt mig med!

    kram Marie

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.