måndag 17 januari 2011

Dagens lunch

5 kommentarer:

  1. Härliga färger och smaker, men jag skulle ju hellre klassa det som efterrätt eller godis.

    SvaraRadera
  2. Hur mycket jag en ser på bilden så fasnar mig blick hela tiden på de vita med svarta prickar.....de får mig att tänka på Dalmatiner, men de e de ju inte ((hoppas jag)) MEN vad är de...
    Vill smaka men skärmen är i vägen.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag vill tipsa dig om att vi precis har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.

    Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.

    Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821?v=app_2344061033#!/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821

    Med vänlig hälsning
    Sara Stenberg
    Blogg i Norr

    SvaraRadera
  4. Jag som är så sugen nu blir verkligen supersugen och den där frukten som Anki jämförde med dalmatiner såg jag i ett program idag och kommenterade hur läckert det såg ut.

    SvaraRadera