söndag 27 mars 2011

Färgstarkt

En vända på sta´n i lördagens vackra vårväder inspirerade till veckans fototriss, som har temat Färgstark. Denna vecka är det tävling. Hoppas på turen att vinna en fotohandbok från DEXT - så att jag får förkovra mig i fotokonsten!

Vårens kläder och skor - för både barn och vuxna - är verkligen färgstarka. Härligt efter en gråmurrig vinter!

Det är inte bara kläder och skor - eller stövlar i det här fallet - som är fägstarka. Resväskorna som jag hittade på Coop sätter verkligen fart på resdrömmarna!

Klickbara bilder!

35 kommentarer:

  1. Härliga bilder med fina färger!

    SvaraRadera
  2. Ja vårens kläder är verkligen härligt färgstarka. En riktigt bra triss blev det också av dem :)

    SvaraRadera
  3. Sannerligen färgstarkt! Snyggt trissat.

    SvaraRadera
  4. Fin tolkning, verkligen färgstarkt! Just gummistövlar är så fina nuförtiden att jag är sugen på att köpa nya fast det är inget fel på mina gamla rejäla ...

    SvaraRadera
  5. Färgstark triss, väskorna var häftiga!

    SvaraRadera
  6. Ja här var det färgstarkt, annat än min svarta jacka och dito stövlar;-)
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  7. Fin färgterapi! Precis vad vi behöver nu!

    SvaraRadera
  8. Vilken läcker resväska det var - den skulle jag nog själv vilja ha ...
    Uläcker triss tycker jag.

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder, blir glad av både stövlarna och resväskorna. Så läckert färgstarkt:).

    SvaraRadera
  10. Ja numera behöver man inte gå omkring och se grå och trist ut - utan som en färgglad palett! Det har under en lång period varit mycket i lila - en färg som jag absolut inte gillar....

    SvaraRadera
  11. Vilka härligt färgrika bilder! Perfekt till temat.
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  12. Underbart med de färgerna i butikerna - I love it. Har verkligen saknat färg nu får jag bara hoppas att formen också är den rätta i år. Länge sedan jag kände WOW när jag gick in i en butik, därför har jag inga kläder att ta på mig för tillfället.

    Håller med dig om att reslusten ökar med att se ett sådant färgstarkt alternativ.

    Skulle verkligen behöva en färgstark jacka just nu, det känns som att jag sett ut som att jag varit på väg till begravning alldeles för länge.

    Ett bra färgstarkt tema i temat.

    SvaraRadera
  13. Praktiskt med en väska som inte ser ut som alla andra när man är ute och reser!

    SvaraRadera
  14. Gummistövlar i glada färger är underbara o lite annorlunda resväskor de kan aldrig vara fel.
    Härliga bilder.

    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  15. Det var både färgstarka och färgglada kläder!

    SvaraRadera
  16. Jättefin färgstark triss. Resväskan är riktigt häftigt färgstark!

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga bilder. Man blir glad av dom starka färgerna.

    SvaraRadera
  18. Färgstarkt, visst är det ser man på folk i rörelse så har många färgstarka jackor nu. Tydligen väldigt poppis :)

    SvaraRadera
  19. Jag kan bara konstatera att det är färg som vi saknar nu!

    SvaraRadera
  20. Dom där resväskorna som du visaar såg jag på Formex mässan ifjol. Föll pladask. Tack vare dig vet jag nu också vart jag kan köpa dom:-)

    SvaraRadera
  21. Härligt färgstarka stövlar :)

    SvaraRadera
  22. Färgstarka bilder! Eftersom blå är min favoritfärg så skulle jag gärna ha en sån fin blå jacka. Och en sån resväska skulle inte heller vara dumt att ha. Lätt att känna igen:)

    SvaraRadera
  23. En sådan väska kan jag tänka mig...

    SvaraRadera
  24. Så vårliga färgstarka grejjer.
    Påminner mig om att jag ska skaffa mig ett par nya stövlar. Tänk, om jag kunde hitta ett par i den gröna färgen.
    Jättefint triss!

    SvaraRadera
  25. Så fint! Gummistövlarna blir min favorit!

    SvaraRadera
  26. fina bilder, gillar stövebilden bäst!

    SvaraRadera
  27. Tack för kommentaren! Gillar de rosa stövlarna! Fin triss!

    SvaraRadera
  28. Härlig färgblandning och dom väskorna tappar man inte bort i första taget/Lis

    SvaraRadera
  29. Massa färgstarka saker på stan. Kul triss!!
    Ha en fortsatt trevlig vecka.
    =o)

    SvaraRadera
  30. Här var det färg minsann!
    Själv är jag nog lite gråare i tonen vad gäller kläder :-)

    SvaraRadera
  31. Det var onekligen färgstarka motiv.

    SvaraRadera
  32. Härliga färgstarka bilder!

    SvaraRadera
  33. Väldigt färgsprakande triss! Synd att du inte blev vald till finalen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.