tisdag 7 februari 2012

Trasig

Parkerad för gott - och trasig både här och där......


10 kommentarer:

  1. Jag tycker din bild är jättefin, gillar den gamla traktorn..
    Är det Digital bildbehandling distans i Jönköping som du går? Är den kul? Jag har tagit mig in på den så jag kommer att gå den i vår, har på mig till 17 februari att starta upp kursen så jag måste ta tag i det innan dess.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det den! Moderskeppets lärare - så spännande! Jag har just gått igenom lektion 1 - mest repetition, men en del bra tips och trix. Nästa lektion handlar om Raw - ngt jag inte testat förr. Ska ta itu med kursboken också nu.

      Det viktiga är ju att du startar upp = talar om att du är med - sedan kan du ta lektionerna i din egen takt. Då kanske vi ses på Ping-Pong :-)

      Radera
  2. Din traktor är verkligen trasig!
    Härligt foto. :-)
    Undrar hur de fick dit den, den kördes knappast dit? ;-)
    Tack för din kommentar, jag vet inte hur det ser ut på insidan.
    Jag tror det mest är utsidan som är trasig.

    SvaraRadera
  3. Toppenbra bild till det aktuella temat. Får en känsla av att traktorn tittar på mig... Så därför kilar jag snabbt vidare...
    /SA

    SvaraRadera
  4. Vilken kul bild! Tycker traktorn ser riktigt glad ut!!! (vilket den ju inte borde, eller hur?)

    SvaraRadera
  5. Vilken cool pjäs! En sådan skulle jag vilja ha som dekoration hemma på gården.

    SvaraRadera
  6. Trots allt har den åldrats med värdighet!

    SvaraRadera
  7. Fy så kallt ni har haft! Då gäller det verkligen att vara en michelingubbe, precis som du skriver!
    Idag hade vi bara -4 gr, och det kändes som rena sommarvärmen.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Men den är ju söt...om man nu kan säga så om en traktor...Jättefin bild!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jaha, den här traktorn har då sett sina bästa dagar, eller kanske det är på ålderns höst den får visa upp sig i all sin prakt?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.