lördag 24 oktober 2015

Klokskap


10 kommentarer:

  1. S känns det i alla fall :)
    Fin kombination av citat och bild!

    SvaraRadera
  2. Jag tror på citatet. En fin känsla när det är kontakt från båda hållen. Jag tror de säger mer än vad vi kan förstå. De är underbara !
    Tack för det fina citatet och bilden var passande.
    Ha en fortsatt fin helg !

    SvaraRadera
  3. Det där citatet skriver jag under på. Som hundägare kan jag verkligen känna att det är sant. Tack för titten hos mig så att jag hittade hit. Din header tilltalar mig mycket och hit hälsar jag gärna på igen. Fin lördagskväll!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Skulle säga att det gäller vice versa också, eller...

    SvaraRadera
  5. Så är det... absolut! Fin bild som passar så bra också - jaktkamrater i samspråk - härligt!

    SvaraRadera
  6. Och här kom veckans vinnare - TADAA" Pukor och trumpeter. Ett helt underbart citat, det vet alla som har haft eller har en hundkompis, och så fint och högaktuellt illustrerat!"
    Ha en finfin söndag, kanske med bästa talande kompisen?

    SvaraRadera
  7. Det ligger nog en hel del sanning i det....
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  8. Vilket samförstånd det råder i denna bilden! De förstår varandra säkert även utan ord!
    Kramar Karin

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.