måndag 4 oktober 2010

Motorvärmarsladden

- fick sig en hårdhänt behandling i morse. Det lät så konstigt under bilen när jag hade fått upp farten och närmade mig sta´n. Det dunsade och knackade. Hade en hel del bilar efter mig så det var inte lätt att bara stanna för att kolla heller. När jag väl körde in på en parkeringsplats kom jag på vad det var som lät: sladden till motorvärmaren. Den jag skulle ha dragit ur kontakten och lagt på golvet i baksätet.

Och vintern har inte börjat än!

Kan tro att de som låg efter i bilkön fick sig ett gott skratt - virriga fruntimmer.....

5 kommentarer:

  1. Jag tror att det är något som drabbar varje bilkörande norrlänning någon gång i livet. Om dom skrattade var det nog av igenkännande.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag har gjort likadant en gång. =)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Morrn.

    Å nästan gratis......

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  4. Oj, oj... Så tidigt på säsongen. Kanske idé försöka få mängdrabatt på Biltema. Det är långt till vår.
    Ha det gott där uppe i norr! /SA

    SvaraRadera
  5. Detsamma har jag också gjort ett par gånger då tiden varit knapp. Hjärnsläpp kallas det visst för. *skratt*

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.