onsdag 4 september 2013

Marknadsföring

Denna skylt fanns på Skördefest och miljödagar i Boden förra helgen. Ger utrymme för många  tolkningar.....


13 kommentarer:

  1. En som tänker vidga sin kundkrets? :-)

    SvaraRadera
  2. Det låter lite tveeggat!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. HAHA ja allt går att sälja med mördande reklam:-)

    SvaraRadera
  4. Haha, hoppas att det blev sålt många :)

    SvaraRadera
  5. Det var ju en "lockande" marknadsföring ;-) Hur man nu än väljer att tolka budskapet. Blev säkert många automater sålda hursomhelst :-)

    SvaraRadera
  6. Äh, det kanske bara är en speciell plats att tvätta sina råttor vem vet. Det låter ganska roligt tänker jag. Där jag jobbar brukar vi köra med musroulette. Bara en sådan sak.

    SvaraRadera
  7. Rått-automat..såklart..himmel tänk då kan man bara räkna in dem nu när hösten trillar på.

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Undrar om den marknadsföringen syftar på Dressman. Fastnade nämligen på killen med "hängbyxorna". Å Dressmans byxor ser AUTOMATiskt ut sådär RÅTT efter en tvätt;-)

    SvaraRadera
  9. Huvvaligen ja en sådan automat var jag tvungen att använda i norr för ett år sedan. Jag fick ladda och jag fick vittja och "grina" en skvätt. Åke vägrade helt att befatta sig med eländet. ;-)

    SvaraRadera
  10. *asgarv* Jag förstår (tror jag) vad de menar ... men min fantasi tar mig på helt anrdra vägar och jag konstaterar att en sådan vill jag absolut inte ha ;)

    SvaraRadera
  11. HI HIHI Den var kul undrar om det funkade att sälja alltså.

    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvaraRadera
  12. Hmm.. Hva skjer der da tro? Takk for dagens smil :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.