lördag 23 mars 2013

Optiskt




15 kommentarer:

  1. Ååh... det var snyggt! Riktigt optiskt förvillande!

    SvaraRadera
  2. Så skickligt målat. Man blir verkligen lurad.

    SvaraRadera
  3. Läckert foto av en fantastisk målning. Svårt att se vad som är vad, så visst är det en optisk synvilla, med många fönster dessutom!

    SvaraRadera
  4. Häftig väggmålning och hjärnan blir totalt bortkollrad av denna optiska illustration. Bra hittat.

    SvaraRadera
  5. Klart läcker väggmålning. Tala om häftig illusion, snyggt gjort vem som nu är konstnär!
    Här luras ögat, svårt se vilka fönster som är verkliga fönster. :-)

    SvaraRadera
  6. oj oj oj gosch vilken häftig bild....ja jag undrar jag om jag verkligen ser rätt vad som är riktiga fönster...superbild!

    SvaraRadera
  7. Åhhhhhh!
    Detta är ju så otroligt charmigt.

    Jag vill gärna se mer av det här i Sverige.

    Solskenshälsningar/SoF

    SvaraRadera
  8. Fin bild. Svårt att direkt se vad som är verkligt och vad som är en sorts optisk förvillelse.

    SvaraRadera
  9. och aldrig under +10

    margareta

    SvaraRadera
  10. Meeeen alltså jag bara smälter..så vackert så intressant så makalöst tjusigt!!!

    SvaraRadera
  11. Men oj, vad fint och förvillande! En bild jag kan titta på hur länge som helst och med många detaljer. Väldigt vackert målat. Och fotograferat. :)

    SvaraRadera
  12. Just, förvirring, snyggt som attan. Så himla bra du lyckades med din optiska bild.

    SvaraRadera
  13. Intressant bild! Men min första tanke var att jag skulle vilja lägga händerna på den solvarma väggen. Börjar nog få hallucinationer i det här ständiga snöandet.
    Trevlig helg till dig!
    Kerstin

    SvaraRadera
  14. Det här var verkligen en optisk synvilla. Det är inte lätt att se vad som är vad i den här bilden. Toppen!
    Trevlig söndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  15. Här var det verkligen olika synvillor nyanser och färger. Ha det bra !

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.