torsdag 12 november 2009

Tävlingar

- lockar mig alltid...

Jag har en vana (olat?) att fylla i frågesporter, tävlingsformulär och annat som dyker upp i min väg. Då och då dimper det ner saker i brevlådan som jag förstår är en vinst av något slag, men som jag inte har en aning om varifrån det kommer.

Senast var det ett stort och rätt tungt paket som jag skulle hämta ut på OK - för stort att delas ut i postlådan. Det visade sig innehålla en sovsäck. Skoj förstås. Men ingen förklarande lapp inuti. Har fortfarande inte en susning om varifrån den kom.

Ljuvligt Lantligt har en utlottning på gång just nu. Man kan vinna vackra klockor om man har tur.

Bloggtävlingar är ju skoj, men sedan finns ju alla fototävlingar. Vad som är ett bra foto kan man ju alltid diskutera förstås. Det som är vackert för mig och njutbart att se på är kanske inte det för andra.


ATL - tidningen har ett upplägg med månadstema. Nu i november handlar det om Trotjänare på gården. Förra månaden var temat Höst. Då lyckades jag få med två bilder bland de tio som publicerades i papperstidningen. Vann inte men kul var det i alla fall!!

Clickit.se har också fototävling månadsvis. Medlemsskap är gratis. Vinnaren röstas fram bland medlemmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.